KEP sahibi olmak hiç bu kadar kolay ve hızlı olmamıştı. KEP adresiniz sizi hiç yormadan 30 dakika içinde hazır.
Haftanın 6 günü, mesai saatleri içinde uzman ekibimizle hızlı ve güvenilir teknik destek sağlıyoruz.
KEP hizmetimiz, verilerinizi koruyarak yasal geçerliliği olan güvenli bir imzalama süreci sağlar.
İşletmelerin türk ticaret kanununa göre ve diğer mevzuatlara göre alması zorunlu olan e-İmza ve KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) ürünlerine tam destek ve satış hizmeti veriyoruz.
Evinizde, iş yerinizde, sokakta veya dilediğiniz her yerden bize ulaşarak uzaktan e-imza sahibi olabilirsiniz.
Harcamalarınızı ve işlemlerinizi kolaylaştırarak iş süreçlerinizi daha verimli hale getiriyoruz. Rahat Sistem ile KEP geçişi hızlı ve zahmetsiz!
KEP aktivasyonu için öncelikle yetkilinin e-İmzası olmalıdır. e-İmzanız var ise Limited Şirketleri için; İmza Sirküleri, Vergi Levhası, Şahıs Şirketleri için Kimliğin Ön Yüzü görsellerini hazır bulundurun. e-İmzanız yok ise e-imza başvuru bölümünden e-imza için de başvurabilirsiniz.
Aşağıdaki Rahat Sistem KEP başvuru bölümünden “Başvuru Formu” butonuna tıklayın.
Başvuru formundaki gerekli bilgileri doldurup gönderin.
Başvuru bilgilerini gönderdikten sonra kep adresiniz size bildirilecektir. KEP adresinizin e-imza ile aktivasyonu için sizlere yardımcı olacağız.
Satın aldığınız süre boyunca ücretsiz teknik destek ve danışmanlık hizmeti.
Mutlu Müşteri
Gelin, işletmenizi bir üst seviyeye taşıyalım. 5000'den fazla mutlu müşterimizle büyümeye devam ediyoruz. Siz de aramıza katılın, işinizi büyütün.
Rahat Sistem’in sunduğu kolaylık ve güven ile e-fatura geçişiniz hızlı ve sorunsuz gerçekleşsin. Güçlü altyapımız ve müşteri destek ekibimizle her adımda yanınızdayız
Başvuru Formu